ကၽြန္ေတာ္ Blog Post မေရး ၿဖစ္တာ ၾကာခဲ႕ ပါၿပီး .. ကၽြန္ေတာ္ မအားတာ တစ္ေၾကာင္း Network အဆင္မေၿပ မႈ ရွိတာ တစ္ေၾကာင္း စတာေတြ ေၾကာင္႕ မေရးၿဖစ္တာပါ အခု ကၽြန္ေတာ္ အေန နဲ႕ Blog အား Post update ၿဖစ္ေအာင္လို႕ Post အနည္းငယ္ (a few post) ေလာက္ၿပန္ေရး ပါမယ္. ဒီေန႕ Blog ၿပန္ေရးရင္ ပထမ ဆံုးအေန နဲ႕ လက္ရွိ ၿမန္မာ ႏိုင္ငံ Mobile ကြန္ယက္မ်ား အားနည္း အာသာခ်က္ နွင္႕ ကၽြန္ပ္ ရဲ႕ အထင္အၿမင္ေတြ ေ၀ဖန္ အၾကံေပးခ်က္ ေတြ ေရးသာမွာ ၿဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ.
ကၽြန္ေတာ္ အေန နဲ႕ပထမ ဆံုး ေၿပာခ်င္တာ ကေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္ Blog Update မၿဖစ္ေပမဲ႕ အၿမဲတမ္း ၀င္ၾကည္႕ေန တဲ႕ မိတ္ေဆြ ေတြ ကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ.
So thank forever study our blog and you don`t leave my blog for no up to date my blog post.
***ၿမန္မာ ႏိုင္ငံ အတြင္း Mobile ကြန္ယက္မ်ား အားနည္း အာသာခ်က္ နွင္႕ ကၽြန္ပ္ ရဲ႕ အထင္အၿမင္ ***
ၿမန္မာ ႏိုင္ငံ အတြင္း Mobile ကြန္ယက္မ်ား အားနည္း အာသာခ်က္ နွင္႕ ကၽြန္ပ္ ရဲ႕ အထင္အၿမင္
ဒီပို႔ဒ္ ေလ႕ ကို မေရးခင္ ကၽြန္ေတာ္ အေန နဲ႕ ေၿပာခ်င္တာ ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ က ဘယ္ Mobile ကြန္ရက္ မွ ၀န္ထမ္း မဟုတ္ပါ ပြဲစားလည္း မဟုတ္ပါ ကၽြန္ေတာ္ အေန နဲ႕ ထင္ၿမင္ခ်က္ အၾကံေပးခ်က္ သာ ၿဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ
ၿမန္မာႏိုင္ငံ ရဲ႕ အဓိက ကြန္ယက္ (၂) ခု ၿဖစ္တဲ႕ Telenor Myanmar နဲ႕ Ooredoo Myanmar တို႕ရဲ႕ အားနည္း အားသာခ်က္ အၾကံၿပဳခ်က္ MPT မပါ =D
Telenor Mobile ကြန္ယက္ သည္ 2G and 3G စနစ္ ႏွစ္မ်ိဳး ပါရွိတာ ေၾကာင္႕ မည္႕သည္ Handset တြင္ မဆို အသံုးၿပဳ ႏုိင္ ၿခင္း (အားသာခ်က္)
ၿပည္တြင္း မည္သည္႕ ဖုန္း ကို မဆို ၁မိနစ္ ကို ၂၅ က်ပ္
Video Call
Caller ID
Call Hold
Conference Call (လူ ငါးေယာက္ထိ အသံုးၿပဳနိုင္)
Call Divert
Call Barring (Same Blacklist)
Call Forward (ေငြေၾကးေကာက္ခံ) ( မွတ္ခ်က္- Telenor အသံုးၿပဳေသာ တခ်ိဳ႕ Android ဖုန္း မ်ားတြင္ ယင္းစနစ္ ပါရွိတာေၾကာင္႕ အခမဲ႕ၿပဳလုပ္ႏိုင္ eg. Xiaomi Smart phone. =D )
My Tune
Facebook zero (အားသာခ်က္)
Facebook SMS (အားသာခ်က္) ၿမန္မာႏိုင္ငံ ရဲ႕ ပထမ ဆံုး အင္တာနက္ မလိုပဲ ေငြ ၅၀ ေပးၿပီး Facebook ေပၚ SMS မွ တဆင္႕ Status တင္ႏိုင္မည္
Telenor mobile Portal (အားသာခ်က္)
Free Wikipedia (အားသာခ်က္)
Missed Call အသိေပးခ်က္ (တစ္ပတ္ လ်ွင္ ၃၀၀ က်ပ္)
Voice Mail ဝန္ေဆာင္မႈ (လစဥ္ ၁၀၀၀ က်ပ္)
SMS မွ ဆင္႕ တင္႕သင္႕ေသာ ေစ်းၿဖင္႕ ရရွိေသာ၀န္ေဆာင္ မႈမ်ား ( အေကာင္းဆံုး အားသာခ်က္)
လက္က်န္ေငြ လြဲေၿပာင္းၿခင္း ( လြဲေၿပာင္းေပးေသာ ပမာဏ ၏ ၅% ေကာက္ခံ)
Internet ႏွစ္မ်ိဳး My Internet & Smart Internet (အေကာင္းဆံုးအားသာခ်က္)
Call Center ( Customer Service အေမးေၿဖ အခေၾကးေငြ ေကာက္ခံ တခ်ိဳ႕ မိ္န္းကေလး မ်ား ဆက္ဆံေရး မေၿပၿပစ္, Customer အေပၚ စိတ္မရွည္)
........................................... **********************..................................................
Ooredoo Myanmar ရဲ႕၀န္ေဆာင္မႈ မ်ား
ၿပည္တြင္း မည္သည္႕ ဖုန္း ကို မဆို ၁မိနစ္ ကို ၂၅ က်ပ္ ၁ စကၠန္႕ လ်ွင္ ၄၂ ၿပား (စကၠန္႕ အလိုက္သာေပးရၿခင္း)
Video Call
Caller ID
Call Hold (Call Transfer)
Conference Call (လူ ေၿခာက္ေယာက္ထိ အသံုးၿပဳနိုင္)
Call Divert
Call Forward (အခမဲ႕)
ေခၚဆိုမႈစီမံဆိုင္ရာ CLIP (အခမဲ႕)
ေခၚဆိုမႈစီမံဆိုင္ရာ Call Waiting (အခမဲ႕)
ေခၚဆိုမႈစီမံဆိုင္ရာ CLIR မိမိ ဖုန္းနံပါတ္ ေဖ်ာက္ၿခင္း (ကၽြန္ေတာ္ အၾကိဳက္ဆံုး အားသာခ်က္ လစဥ္သံုးစြဲခမွာ ၂၅၀၀ က်ပ္ )
My Tune
Missed Call အသိေပးခ်က္ (အခမဲ႕)
Voice Mail ဝန္ေဆာင္မႈ (အခမဲ႕)
လက္က်န္ေငြ လြဲေၿပာင္းၿခင္း ( မည္သည္႕ ပမာဏ မဆို လြဲေၿပာင္း ခ ၁၀၀ က်ပ္)
ျပည္ပေရာက္စဥ္ အသံုးျပဳမႈ (Roaming) (အားသာခ်က္)
ေဘာလံုးပြဲသတင္း & စံဇာဏီ ဘို ေဟာကိန္း (လစဥ္ ၈၉၀ က်ပ္)
Ooredoo Zone (အေကာင္းဆံုးအားသာခ်က္)
ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား mAgriculture (ေတာင္သူေတြ အတြက္ အားသာခ်က္)
ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား mEducation (ေက်ာင္းသား/သူ ေတြ အတြက္ အားသာခ်က္)
ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား mHealth (ေဖေဖ ေမေမ ဖိုးဖိုး ဖြားဖြား အတြက္ အားသာခ်က္)
Call Center ( Customer Service အေမးေၿဖ အခမဲ႕
တခ်ိဳ႕ မိ္န္းကေလး မ်ား ဆက္ဆံေရး မေၿပၿပစ္, Customer အေပၚ စိတ္မရွည္)
.................................................*****************......................................................
၎ Mobile ကြန္ယက္ ႏွစ္ခုလံုး တြင္ ကၽြန္ပ္ ၏ ေ၀ဖန္ အၾကံ ေပးသံုး သပ္ခ်က္
Telenor Myanmar Mobile ကြန္ယက္သို႕ ....
လက္ရွိ အေၿခ အေနအရ Telenor Mobile ကြန္ယက္ မွာ ေမာ္လၿမိဳင္ ၿမိဳ႕ တြင္ ဖုန္းေခၚဆို မႈ လံုး၀ အဆင္မေၿပပါ.......သို႕ေသာ္ Internet အသံုးၿပဳ ႏိုင္.....
Missed Call အသိေပးခ်က္ (အခမဲ႕)
Voice Mail ဝန္ေဆာင္မႈ (အခမဲ႕)
Call Forward (အခမဲ႕)
ေခၚဆိုမႈစီမံဆိုင္ရာ CLIP (အခမဲ႕)
ေခၚဆိုမႈစီမံဆိုင္ရာ Call Waiting (အခမဲ႕) အေန နဲ႕ ၿပဳၿပင္ ေၿပာင္း.လည္းေပးရန္ အၾကံၿပဳ ပါသည္.
Ooredoo ရဲ႕ ေခၚဆိုမႈစီမံဆိုင္ရာ CLIR မိမိ ဖုန္းနံပါတ္ ေဖ်ာက္ၿခင္း (အားသာခ်က္ လစဥ္သံုးစြဲခမွာ ၂၅၀၀ က်ပ္ ) စနစ္ မ်ိဳး ရွိသင္႕ေၾကာင္း
Call Center ( Customer Service အေမးေၿဖ အခမဲ႕ ၿဖစ္ေစရန္ ႏွင္႕
တခ်ိဳ႕ မိ္န္းကေလး မ်ား ဆက္ဆံေရး မေၿပၿပစ္, Customer အေပၚ စိတ္မရွည္ မႈ မ်ား စစ္ေဆးေဆာင္ရြက္ ေပးရန္
စတာ ေတြ ကို ကၽြန္ေတာ္ အေန နဲ႕ အၾကံ ၿပဳခ်င္ပါတယ္........
Ooredoo Myanmar Mobile ကြန္ယက္ သို႕ .....
ဖုန္းေခၚ ဆို မႈ နဲ႕ Internet အသံုးၿပဳ မႈ တို႕ မွာ အဆင္ေၿပေကာင္းမြန္ ပါတယ္. ကၽြန္ေတာ္ အေန နဲ႕ အၾကံၿပဳ ခ်င္ တာ က Internet အသံုးၿပဳ မႈ ကို ေငြေၾကး အနည္းငယ္ ေလ်ာ႕ေပး ရန္ (သို႕) My Internet ကဲ႕သို႕ Internet ႏွစ္မ်ိဳဳး ေဆာင္ရြက္ေပးသင္႕ေၾကာင္း ......
Telenor ရဲ႕ Facebook zero & Wikipedia ကဲ႕သို႕ ၀န္ေဆာင္ မႈ ေဆာင္ရြက္သင္႕ေၾကာင္း
Telenor ရဲ႕ mobile Portal ၀န္ေဆာင္ မႈ မ်ိဳး ေဆာင္ရြက္ ေပးသင္႕ေၾကာင္း
Call Center မွ ဆက္ဆံေရး ေတာ္ေတာ္ ေလး ေကာင္းမြန္ ပါတယ္ တခ်ိဳ႕ မိ္န္းကေလး မ်ား ဆက္ဆံေရး မေၿပၿပစ္, Customer အေပၚ စိတ္မရွည္ မႈ တို႕ ရွိတာေၾကာင္႕ Customer မွ အမွတ္ေပး ရမွတ္ မ်ားမွ ၿပန္လည္ စစ္ေဆးရန္
Telenor & Ooredoo Mobile ကြန္ယက္ ႏွစ္ခုလံုး အတြက္ အၾကံေပး ေတာင္းဆိုခ်က္
Internet ၀န္ေဆာင္မႈ တြင္ သင္တင္႕ေသာ ေစ်း ႏူန္း ၿဖင္႕ ဥပမာ(တစ္လ ၁၀၀၀၀၀ိ/) Data Unlimit ကို သက္တမ္း ရက္ ၃၀ ၿဖင္႕ထားရွိသင္႕ေၾကာင္း.....
စီးပြားေရး , လူမႈေရး , နည္းပညာ မ်ား အတြက္ မ်ားစြာ အေထာက္ကူၿဖစ္ေစၿပီး ..ေကာင္းမြန္စြာ အဆင္ေၿပ ႏိုင္မည္ ၿဖစ္ပါေၾကာင္း
ေတာင္းဆို ခ်င္ ပါတယ္ဗ်ာ.
ShweEainThuLay (ငရဲေခြးထိန္း)
No comments:
Post a Comment